Powrót do góry

Social media w biznesie Menu

Do 10 sierpnia
0 zł
Wpisowego!

foto233x134_108.jpg

Wiele osób i firm prowadzi swoje profile w social media. Najczęściej działają bez planu, próbując dotrzeć do jakiejkolwiek grupy. My każdego dnia pomagamy im, stosując narzędzia personal brandingu, by prowadzili swoją markę w oparciu o wartościową komunikację. Dzięki temu dotrą do jasno określonej społeczności.
Tomasz Grzelak
absolwent WSB i wykładowca WSB
 
W trakcie studiów m.in.:praktyczna_wiedza.png
  • dowiesz się, jak wykorzystywać social media do tworzenia wizerunku firmy
  • zrozumiesz, jak odkrywać potencjał marki i przedstawiać ją w świecie social media
  • nauczysz się dobierać odpowiednie kanały komunikacji do promocji przedsiębiorstwa
  • poznasz narzędzia personal brandingu
  • nauczysz się planowania oraz tworzenia materiałów wideo w social mediach
  • nauczysz się sprzedawać za pomocą narzędzi social media
  • będziesz wiedział, jak korzystać z narzędzi social media jako pomocy w procesie rekrutacji
  • opanujesz nawiązywanie relacji w poszczególnych obszarach mediów społecznościowych.
Wybrane przedmioty specjalnościowe:ikona_masz.png
  • sprzedaż i wizerunek w social media 
  • procesy rekrutacji w social media 
  • znaczenie personal brandingu
  • biznes w social media
  • management social media.
Praca dla Ciebiepraca_po_studiach.png
Po ukończeniu studiów lub w ich trakcie możesz szukać pracy na takich stanowiskach, jak:
  • pracownik w agencjach reklamowych i social – mediach
  • pracownik w agencjach PR
  • pracownik w agencjach specjalizujących się w content marketingu
  • właściciel działalności gospodarczej w zakresie mediów społecznościowych.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Opiekunem specjalności jest Tomasz F. Grzelak. Od wielu lat prowadzi działalność szkoleniową z zakresu zarządzania marką w social media. Jest twórcą programu Akademii People Helper  – platformy szkoleniowej oraz aplikacji mającej na celu wsparcie podczas procesu tworzenia marki w social media. Wieloletni przedsiębiorca i praktyk sprzedaży oraz absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy.
 
infografiki600-83.jpg