Powrót do góry

Program: Kariera 3.0 - czyli bezpłatne warsztaty w WSB

Aktualności

Podziel się:

Program: Kariera 3.0 przygotowany przez Wyższą Szkołę Bankową to cykl otwartych spotkań dla osób, które chcą podnieść swoje kompetencje lub poznać nowe drogi rozwoju zawodowego. Wykładowcy WSB, a na co dzień praktycy swoich dziedzin w ciekawy sposób podzielą się swoją wiedzą z zakresu: Coachingu, HR, Marketingu i PR, Psychodietetyki oraz Zarządzania Projektami. Tematyka spotkań będzie dotyczyła nowej wiedzy potrzebnej na rynku pracy i wschodzącym trendom dającym możliwość  zatrudnienia w zupełnie nowych obszarach. Wykłady  mogą stać się także inspiracją do podjęcia studiów podyplomowych i zdobycia nowych umiejętności zawodowch. Obowiązują zapisy poprzez formularz. Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Na życzenie wystawiamy zaświadczenia uczestnictwa. 

Harmonogram spotkań w WSB w Toruniu:

06.09 (środa) godz. 17.00 s. 268 budynek B, (wejście od ul. Dekerta)

  • Prowadzący: Łukasz Kuciński
  • Temat: Zarządzanie Karierą zawodową, jako dochodzenie do osobistej doskonałości:
    • Uwarunkowania rynku, a plany zawodowe.
    • Jak wykorzystać czas do realizacji celów.
    • Rozwijanie osobistych predyspozycji zawodowych.
    • Słabe i mocne strony jako kierunkowskazy do rozwoju.
    • Działania przyspieszające tempo wzrostu zawodowego, awans i pieniądze.

07.09 (czwartek) godz. 17.00 s. 268, budynek B, (wejście od ul. Dekerta)

  • Prowadzący: Wioletta Sobieszek
  • Temat: Czym coaching jest, a czym na pewno nie jest.
    • dowiesz się czym jest coaching
    • zobaczysz czym coaching różni się od innych form rozwoju
    • poznasz w jakich sytuacjach i obszarach może on mieć zastosowanie
    • odpowiesz sobie na pytanie, czy to dobry moment na skorzystanie z tego narzędzia rozwoju

14.09 (czwartek) godz. 17.00 s. 270, budynek B, (wejście od ul. Dekerta)

  • Prowadzący: Izabela Mazurek - Turska
  • Temat: Rynek pracownika a rola HR. Czyli o tym jak zbudować przewagę konkurencyjną firmy dzięki HR.
    • Dużo mówi się ostatnimi czasy o rynku pracownika w kontekście rekrutacji – jakie to wyzwanie pozyskać nowych pracowników. Rzadziej wspomina się o innym aspekcie – utrzymanie pracowników w jednej organizacji przez dłuższy czas bywa jeszcze większym wyzwaniem. A jak wiadomo – retencja pracowników to jeden z głównych wskaźników efektywności HR w firmie. Jak rynek pracownika wpływa na rolę HR Managera? Ile nowych kompetencji musi nabyć HR Manager, by nadążyć za najnowszymi trendami, by być o krok przed konkurencją i nie borykać się z dużą rotacją oraz brakiem zaangażowania pracowników? O tym wszystkim chciałabym Wam opowiedzieć podczas otwartych warsztatów Kariera 3.0 organizowanych przez Wyższą Szkołę Bankową. Jeśli macie jakieś złożone projekty w Waszych firmach bardzo chętnie omówimy je w kontekście rynku pracownika i wyzwań jakie przed Wami stoją. Moje warsztaty to szczypta teorii okraszona mnóstwem przykładów z życia wziętych, case studies i mam nadzieję sporą dozą Waszych doświadczeń i wyzwań.

27.09. (środa) godz. 17.00 - s. 268, budynek B, (wejście od ul. Dekerta)

  • Prowadzący: Ewa Podlewska
  • Temat: Jak świadomie zarządzać własną karierą?
    • Istota doradztwa zawodowego

    • Rola coacha w budowaniu kariery

    • Waga kompetencji społecznych w procesie doradztwa i coachingu

    • Niezbędne umiejętności interpersonalne doradcy zawodowego

    • Reguła pierwszego wrażenia

    • Przekonania doradcy i jego klienta

    • Wywieranie wpływu – język perswazji

    • Systemy reprezentacji jako sposób na łatwiejsze porozumiewanie się z drugą osobą (jeśli wystarczy czasu)

​18.10 ( środa) g. 17.00 s. 268 budynek B, (wejście od ul. Dekerta)

  • Prowadzący: Izabela Białczyk, Mariusz Białczyk
  • Temat: Efektywność indywidualna
    • Asertywność sposobem na zwiększenie efektywności osobistej (Izabela Białczyk)
    • Skuteczne sposoby komunikowania się i budowania relacji (Mariusz Białczyk)

Udział w warsztatach jest bezpłatny!

Zapisz się przez FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

O Prowadzących:

Łukasz Kuciński, Właściciel firmy Biznes Plus oraz Prezes Zarządu AMS PRESTIGE Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o  zróżnicowanym profilu działania. W latach 2003 – 2011 Dyrektor Działu Nauczania Języków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie dzięki alternatywnym metodom zwiększył sprzedaż swoich produktów o 740%. Współtwórca koncepcji CGT – Corporate Global Thinking – metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu Zarządzania, Sprzedaży, Marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem Efektywnych Strategii Komunikacyjnych opartych o analizę osobowości zawodowej, Innowacji w zarządzaniu oraz Marketingu 3.0. Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca oraz koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Członek Komisji Sędziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA – Polish National Sales Awards dla wszystkich osób związanych zawodowo ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Organizator wielu konferencji na temat sprzedaży i przedsiębiorczości w ramach programu Łódź Przedsiębiorcza oraz Kujawy Przedsiębiorcze. Prelegent i mówca na ogólnopolskich konferencjach z cyklu: Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Jest autorem bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu oraz autorem wielu publikacji na temat zarządzania.

Wioletta Sobieszek, absolwentka Zarządzania i Marketingu na UMK w Toruniu oraz pionierskiej edycji studiów podyplomowych Coaching w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Jako doświadczony menadżer ds. rozwoju, trener, coach, działa w biznesie od ponad 15 lat. Jej pasją zawodową jest rozwój pracowników, a co za tym idzie rozwój organizacji. Specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu autorskich warsztatów dopasowanych do aktualnej sytuacji danej organizacji. Prowadzi warsztaty dla kadry menadżerskiej z obszaru: zarządzania zespołami, prowadzenia prezentacji biznesowych, coachingowego stylu zarządzania, planowania i organizacji czasu pracy, dla kadry sprzedażowej z obszaru: skutecznej sprzedaży, telefonicznej obsługi klienta, komunikacji i współpracy oraz motywacji. Prowadzi procesy coachingowe z kadrą zarządzającą oraz utalentowanymi pracownikami. Specjalizuje się w procesach coachingowych z ludźmi, którzy widzą, że nadszedł dla nich czas na zmiany. Prowadzi zajęcia i jest egzaminatorem na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy na Akademii Coachingu. Uwielbia towarzyszyć ludziom w drodze prowadzącej do osiągnięcia wyznaczonych celów, obserwować jak rozkwitają i osiągają harmonię w życiu. Żyje tak, by móc powiedzieć za Elliotem Aronsonem: "Gdybym musiał wybrać moją ulubioną część życia, powiedziałbym, że jest właśnie teraz, a moja odpowiedź byłaby taka sama w każdym miejscu...

dr Joanna Rajang, dyrektor zarządzający w firmie Personel System. Certyfikowany Coach ICC, certyfikowany Biznes Coach ICC (numer licencji 198), Konsultant i Trener biznesu od 16 lat. Practitioner in the Art of Neuro-Linguistic Programming, Doktor psychologii. Współpracuje z małymi, średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Realizuje projekty szkoleniowe, opracowuje i wdraża systemy motywacyjne i systemy rozwoju pracowników, programy naprawcze i rozwojowe dla firm, procesy wdrażania standardów obsługi klienta. Ponadto od 2004r. współpracuje z firmami w charakterze coacha dla pracowników średniej i wyższej kadry menadżerskiej (zakontraktowanych ponad 1100 godzin pracy). Specjalizuje się w biznes i executive coaching. Realizuje coachingi dla kadry polskiej i cudzoziemców (w języku angielskim). W roku 2006 z sukcesem wdrożyła program coachingu dla wyższej kadry menadżerskiej w jednej z wiodących firm branży budowlanej, w 2007 roku wdrożyła projekt coachingu indywidualnego dla menedżerów PTK Centertel w ramach programu rozwoju talentów. Jest autorką i pomysłodawcą kilku unikatowych programów rozwoju kadr. Pracuje również w roli mediatora, rozwiązuje konflikty pracownicze oraz wdraża narzędzia zarządzania zmianą w organizacji. Jest trenerem kadry menadżerskiej kilku wiodących firm na rynku polskim. Przeszkoliła kilka tysięcy menedżerów. Jest pracownikiem akademickim, związana z Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego oraz z Katedrą Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Obecnie WSB realizuje dwa kierunki studiów podyplomowych jej autorstwa: Coaching biznesowy oraz Psychologia Zarzadzania. Nadzoruje realizację obu kierunków pod względem merytorycznym, również sama realizuje niektóre z zagadnień przewidzianych programami tych studiów. Zajęcia z zakresu zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich prowadzi również dla innych kierunków studiów (studia menadżerskie, zarządzanie zmianą) i dla innych uczelni wyższych. Wykłada też na MBA dla kadry HR.Jest autorką kilku książek i kilkudziesięciu mniejszych publikacji naukowych. Obecnie Dyrektor firmy szkoleniowej Personel System. Zarządza pracą zespołu trenerów, coachów, doradców. Prywatnie: pisze bajki dla dorosłych, projektuje wnętrza, szuka sposobów na rozciąganie czasu, szuka dowodów na to, że słowa mają moc większą niż myślimy....

zdjecie_iza_mazurek-turska.jpg

Izabela Mazurek- Turska – jestem HR & Employer Branding Managerem w firmie Mobica. Z branżą HR związałam się 10 lat temu. W ramach poszerzania swojej wiedzy ukończyłam studia podyplomowe „HR Manager” i „Coaching” w Wyższej Szkole Bankowej oraz Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego. Główne obszary mojej specjalizacji to budowanie marki pracodawcy, budowanie zaangażowania pracowników, jak również ich rozwój. Wierzę, że podstawą tworzenia dobrego miejsca pracy są: transparentność – od strategii i celów businessowych organizacji, po cele rozwojowe poszczególnych pracowników, jak również kultura dialogu. W wolnym czasie współprowadzę bloga Akademia Mamo Potrafisz (http://www.mamopotrafisz.pl/). Jestem fanką wszelkich inicjatyw kobiet przedsiębiorczych. Prywatnie jestem mamą Ninki i Jeremiego, miłośniczką gór, muzyki ethno oraz książek ludzi/o ludziach inspirujących

pawel_wozniak.jpg

Paweł Woźniak Absolwent Politechniki Wrocławskiej i Uniwersytetu Wrocławskiego. Konsultant SAP w modułach: MM / WM / QM / PP w obszarze funkcjonalnym, technicznym oraz na płaszczyźnie procesów logistycznych w wiodących zakładach przemysłu chemicznego w Polsce. Doradca w zakresie wykorzystywania modułów SAP: MM / WM / QM / PP.Praca z użytkownikami, polegająca na wspieraniu i pogłębianiu wiedzy dotyczącej fachowego wykorzystania SAP w procesach zachodzących w organizacji. Udział w transferach wiedzy dotyczącej procesów logistycznych u klienta. Posiada również duże doświadczenie praktyczne jako administrator sieci komputerowych i analityk hurtowni danych.

 

karol_kolanski_jpeg_2.jpg

Karol Kolański Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego. Od początku kariery pracownik centrów badawczo-rozwojowych dużych firm. Posiada doświadczenie w pracy jako tester oprogramowania w projektach embedded, web oraz mobile. Wieloletni użytkownik Linuxa. Zwolennik automatyzacji testów w Selenium przy pomocy języka Python. Pasjonat elektroniki mikroprocesorowej. Członek Zarządu ds. IT Biznesowego Klubu Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wykładowca kierunku studiów podyplomowych: Tester oprogramowania dla aplikacji mobilnych i serwerowych w Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.

Dr Ewa Podlewska wykładowca, trener, menadżer. Z wykształcenia ekonomistka, ukończyła studia podyplomowe Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej, a tytuł doktora w dyscyplinie nauk o zarządzaniu uzyskała na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Na co dzień wykładowca w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku, trener kadry menadżerskiej, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i
Bydgoszczy, współpracownik firmy FlexHR Przez kilkanaście lat zajmowała stanowiska menedżerskie, doskonaląc zarządzanie zarówno pod względem merytorycznym, jak i w obszarze budowania współpracy z kadrą pracowniczą. Jest autorką wielu publikacji, artykułów oraz materiałów i ćwiczeń szkoleniowych. Zdobyte doświadczenie w pracy zawodowej i bezustanna praktyka w relacjach z ludźmi pozwalają jej efektywnie wykorzystywać poznane aspekty w realizowanych warsztatach szkoleniowych. Specjalizuje się w obszarze umiejętności interpersonalnych, negocjacji, komunikacji zespołowej oraz zarządzania i motywacji. Jej atutami są dynamiczna osobowość, komunikatywność i ekspresja w działaniu.
 

izabela_bialczyk.jpg

Izabela Białczyk – Certyfikowany Trener Biznesu. Współwłaściciel i Członek Zarządu  Instytutu Szkoleń i Rozwoju Copernicus. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych w branżach FMCG, Finansów i Bankowości, Administracji Publicznej i Rządowej, Usługowej, Automotive, Transportowej, IT. Praktyk biznesu, posiadająca 17-letnie doświadczenie w realizacji projektów doradczych dla polskich i międzynarodowych firm i korporacji. Piastowała stanowiska Dyrektora Oddziału, Dyrektora ds. Kluczowych Klientów, Członka Zarządu. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Szkoły Wyższej Przedsiębiorczości i Zarządzania w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu – Akademia Trenera Biznesu.

mariusz_bialczyk.jpgMariusz Białczyk - Certyfikowany Trener Biznesu. Współwłaściciel i Członek Zarządu  Instytutu Szkoleń i Rozwoju Copernicus. Prowadził szkolenia dla firm z branż FMCG, Usług, Automotive, Finansów i Bankowości, Administracji Publicznej i Rządowej, Transportowej, IT, telekomunikacji. Praktyk, posiadający 21-letnie doświadczenie w środowisku polskim i międzynarodowym, w tym na stanowiskach menedżerskich (m.in. Dyrektor Oddziału, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Regionu, Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu). Absolwent UMK w Toruniu, Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu – Akademia Trenera Biznesu.

 

 

 

 

 

05-10-2017